Pöttinger stelde recent drie nieuwe modellen van harken voor. Ze hebben een stuurhoek van 73 graden en zijn uitgerust met een draaihoekindicator. Een enkele breedhoekaftakas en een 20 cm korter chassis verzekeren een hoge wendbaarheid.
De harken zijn tevens voorzien van nieuwe rotoren TopTech+. Die hebben een diameter van 2,80 m op de TOP 612 C, 3,07 m op de TOP 702 C en 3,30 m op de TOP 762 C en 11 of 13 tandarmen. De TOP 702 C and 762 C hebben een curvebaan van 42 cm; bij de kleinere TOP 612 C is dat 35 cm. De curvebaan kan aangepast worden aan de veldomstandigheden en gewashoeveelheid. De tandarmen zijn gefixeerd met twee bouten waardoor ze gemakkelijk kunnen verwijderd worden. De rotoraandrijving gebeurt via in olie ondergedompelde tandwielen in een gesloten behuizing. De gehele aandrijflijn is dicht gewerkt om stof en gewasresten uit de aandrijving te houden en zo de levensduur te verhogen.
De transporthoogte blijft op alle modellen onder de 4 meter zonder dat de tandarmen moeten worden weggenomen. De maximale transportbreedte is 2,55 m. Voor verhoogde stabiliteit op hellingen is er ook een chassisbreedte van 2,9 m mogelijk. De modellen TOP 702 C en TOP 762 C hebben drie mogelijkheden om de werkbreedte te verstellen: twee mechanische en één hydraulische.
De harkelementen kunnen met verschillende wielchassis worden uitgerust. Behalve het standaarddriewielchassis (met het bodemvolgend Multitast-wiel als optie) is er ook een vijfwieltandemas-versie, met eveneens met de Multitast-optie.
De modellen TOP 702 C en TOP 762 C volgen in het trekkerspoor dankzij de gestuurde achteras. Deze gedwongen sturing is onderhoudsvrij. De TOP 612 C is uitgerust met een vast chassis; in optie is een stuuras is verkrijgbaar. De achteras kan uitgerust worden met verschillende banden.
Het heffen en zakken van de rotoren gebeurt via een enkelwerkend ventiel. De werkbreedte kan worden versteld via een dubbelwerkend ventiel. Er is ook een oliestroomverdeler verkrijgbaar, kwestie van de rotoren onafhankelijk van elkaar te kunnen bewegen.