Onze Belgische kazen tonen hun uitgesproken unieke karakters in een nieuwe campagne die van start gaat op 28 oktober. Op tv, online, via sociale media en in de verkooppunten zet VLAM de Belgische kaasstolp in de schijnwerper. Eronder liggen heerlijke kazen van bij ons die elk hun aparte trekjes hebben.
VLAM trekt opnieuw alle registers open en zet verschillende kanalen in om nog meer consumenten te winnen voor de kazen van bij ons: spots op tv en online, sociale media en natuurlijk de verkooppunten van kaas. De nieuwe tv-spot neemt ons mee op een sfeervolle ontdekkingstocht door België en linkt de wat dwarse natuur van de Belg aan het eigenzinnige karakter van onze kazen. De spot toont mensen van verschillende pluimage die kazen van bij ons eten. Het mag duidelijk zijn dat de Belg een Bourgondiër is, iemand die in fijn gezelschap graag geniet van de lekkere dingen van het leven. En daar horen Belgische kazen bij.
De spot loopt van 28 oktober tot 15 november op één, Canvas, VTM, Vitaya, Vijf en enkele kleinere zenders. Online wordt hij geboost via You Tube en enkele drukbezochte mediawebsites. Na een pauze van 2 weken loopt er een tweede mediagolf tot 20 december.
www.kazenvanbijons.be